سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق گفت: صهیونیستها این روزها امنیت بیشتری نسبت به گذشته دارند و معرکه به جایی دورتر از اسرائیل منتقل شده و سخن ما این است که اگر این همه پول و سلاح کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی به کار می رفت، امروز می توانستیم در مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش "الاصلاح والوحدة" لبنان تاکید کرد: دشمنان امت اسلام یعنی صهیونیستها این روزها امنیت بیشتری دارند و معرکه و درگیری ها به جایی دورتر از سرزمینهای اشغالی منتقل شده و سخن ما این است که اگر این همه پول و سلاح کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی به کار می رفت، امروز می توانستیم در مسجد الاقصی نماز بخوانیم.

وی افزود: اقدام مقاومت در مواجهه نظامی با تکفیری ها به سود تمام لبنان است؛ چرا که اگر مقاومت و ارتش نبودند معلوم نبود چه اتفاقی بیفتد و ارتش و مقاومت در واقع از تمام لبنان دفاع می کنند.

رئیس جنبش "الاصلاح والوحده" در ادامه سخنان خود خواستار توقف سخنان تحریک آمیز علیه مقاومت شد و افزود: ما همیشه در کنار ارتش هستیم و حق داریم از وزیر دفاع درباره پرونده "عرسال" سؤال کنیم و البته شنیده ایم که وی نیز به دنبال اتخاذ تصمیم سیاسی برای آزادی عرسال است که تصمیم نیز گرفته شد، پس چرا هنوز هم عرسال باید در دست تروریست ها باشد؟

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha